Monday, April 13, 2009

LUKA Aku unTuk TaTapan Umum


hari ini aku buka lagi luka yang ada di dalam hati aku untuk menjadi tontonan umum masyarakat malaysia yang akan menyaksikan pementasan AIR CON. Aku harap dapat tutup cepat-cepat selepas merealisasikan cerita AIR CON. kadang-kadang gila aku dibuatnya. datanglah beramai-ramai ke pementasan ini. ia akan berlangsung dalam minggu ini. bermula pada hari rabu sehingga ahad. bertempat di KLPac pentas 2. tiket berharga Rm47 untuk dewasa dan Rm27 untuk pelajar. pada hari sabtu dan ahad ada pementasan bermula pada pukul 3petang.

8 comments:

mimiette said...

tahniah!
sy mmg terpukau dgn lakonan awk.
trima kasih sbb sudi borak dgn sy.
harap-harap dapat jumpe lg.

Fasyali Fadzly said...

bro, lakonan kau dalam Air Con memang superb la. dan aku pasti derang tak salah taip nama kau bila kau tercalon sebagai pelakon terbaik dalam BCAA. aku mahu jadi peminat ko la cam ni. haha.

serius best bro..

cAndLe iN tHe wiNd.. said...

u r really awesome.. takut gile time tgk ko marah dlm scene ko pukul bdk tu.. eyy naik bulu roma aku..huuu

Anonymous said...

Dear Amerul,

I am truly impressed with your performance in Air Con, the second time round. The turmoil, anger, hurt and yearnings within your character, Chep, really filled the atmosphere. I really felt like I was drawn into his world. Thank you very much for the peek into the "hurt in your heart". All the best for the Boh Cameronian Arts Award this May! I hope to be able to catch your future performances. :)

- B. Rach

Melody M. said...

walaupun aku tak tengok air con, aku tau kau mmg akan buat yg terbaik. dan bila aku baca review2 di blog org lain, mmg betullah jangkaan aku. good job merul. satu kerugian utk aku yg tak tengok air con. huhu.

Anonymous said...

for once there is a good play for malaysia by malaysians. the writer and directors and designers were superb. amerul, keep on working with these people.

Anonymous said...

congrats merul=)

adekk said...

bile nie ? na tgk ?