Sunday, February 1, 2009

::HABISHHHHHHhhhhhhhHH::

Terima kasih kepada mereka yang datang menonton teater kompilasi volume1. Aku betul-betul terharu dengan pertolongan kamu semua. Terima Kasih!!!!!!

sekarang aku nak buang pokok kelapa sayang aku kat PD tapi timbul pulak ingatan pada pokok kelapa aku kat telok cempedak yang dah lama menghilang dari ingatan aku. Sial! Perasaan yang berkuasa pada diri aku ni mesti aku bunuh untuk kali ke-2. Sakit.
hujung minggu ni aku mesti pergi sana. kalau tak aku mesti sakit macam dulu lagi.

2 comments:

Coffeeholic said...

pulak?.hehe.

anyway, goodluck with jimbo.

eryna nasir said...

cian ko..
sabar..dah gi tmpt tu blom???